کلینیک

  • ۰
  • ۰

در ابتدا ریزش مو را باید با استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل حل یا تعدیل کرد. در صورتی که خانم‌ها‌ با مراجعه به متخصص پوست باز هم دچار ریزش مو شدند، می‌توانند سراغ کاشت مو بروند؛ به‌طور کلی خانم‌ها کمتر به طاسی دچار می‌شوند. برخی خانم‌ها دچار ریزش موی مردانه می‌شوند که البته ریزش موی مردانه در خانم‌ها شایع نیست. این نوع ریزش مو ممکن است به دلایل ژنتیک یا هورمونی رخ دهد. در ریزش موی مردانه ناحیه قسمت پشت سر، باقی می‌ماند و موها از نواحی جلوی سر شروع به ریختن می‌کنند که از موهای باقی‌مانده به‌عنوان منبعی برای کاشت مو استفاده می‌شود.

کدام راه بهتر است؟

راه‌های زیادی برای کاشت مو وجود دارد و برخی‌ها راه‌هایی برای چسباندن مو به سر پیشنهاد می‌کنند که البته راه علمی و ماندگاری نیست. بهترین راه برای کاشت مو استفاده از کاشت به شیوه گراف است که در این شیوه پزشک متخصص  باریکه‌ای از پوست سر ناحیه‌ای که مو دارد، بر‌می‌دارد، آن‌را خرد می‌کند و در نواحی مختلف می‌کارد.

پوست‌ سرتان سالم است؟

برای کاشت مو باید پوست سر سالم و شرایط مناسبی برای رشد مو وجود داشته باشد. اگر به دلایلی یا حادثه‌ای مانند سوختگی پوست سر آسیب عمقی دیده و از بین رفته باشد، حتی با کاشت مو هم نمی‌توان دوباره مودار شد.


شرایط کاشت  مو برای خانم‌ها

اغلب خانم‌‌ها عاشق موهای‌شان هستند و دوست ندارند تاری از موهای خود را از دست دهند، به‌همین دلیل بعد از اینکه دچار ریزش مو شدند، خواستار کاشت مو می‌شوند اما متاسفانه باید بدانید همه خانم‌هایی که دچار طاسی شده‌اند، نمی‌توانند مو بکارند.اغلب ریزش مو در خانم‌ها با آقایان متفاوت است، ریزش مو در خانم‌ها به‌صورت منتشر است و موهای همه قسمت‌های سرشان به‌صورت منتشر شروع به ریزش می‌کند.

  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • iran novin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی